Було таке що ми в 4 класі рік тому йшли брати чорнозем та землю для квітів.Нам дуже дуже було цікаво.Ми тоді ще вчилися з Іриною Василівною. У неї було дуже багато квітів в класі. Нам тоді довелося довгувато шукати хорошу землю. Чорнозем ми тоді майже не знайшли. Я памятатиму цю похідку дуже довго!!
13.04.2020.8 клас. Домашнє завдання-параграф 35.Відокремлені прикладки(опрацювати) .5 клас.Параграф 57(повторити).Скласти текст вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань.
21.04.2020.Українська мова.5клас.Вправа464(письмово).Повідомлення виставити на сторінку блога. 2 клас.Тексти для списування (в вайбері на сторінці групи)
22.04.2020.Ураїнська мова.5клас.Урок мовленнєвого розвитку.Ділові папери.Оформлення конверта. Цікаві відомості. Адресат-той,хто отримує лист,телеграму. Адресант-той,хто адресує,надсилає лист. Адрес-письмове ювілейне вітання особі чи установі. Адреса-місце проживання особи або розташування установи, напис на конверті або телеграмі. Поскриптум -після написаного.Позначається буквами P.S. Адреса складається із таких частин : хто надсилає адресу,звідки він,кому призначений,куди направляється. Поштовий індекс-набір символів,що додається до поштової адреси для полегшення сортування та доставки пошти. Вперше поштові індекси почали використовувати в Західній Німеччині на початку 1940-х років. Твоя точка опори. 1.Адреса відправника пишеться вгорі ліворуч,а одержувача-унизу праворуч. 2.Послідовність відомостей така : а)прізвище,ім"я,по батькові адресанта/адресата; б)вулиця,номер будинку,квартири; в)населений пункт; г)район,область; д)індекс; е)країна(за потреби) Завдання. На конверті написати власну адресу й адресу того,кому ви відправляєте листа.Підклеїти конверт у зошит.
У кожного в житті трапляються випадки, які бувають і веселі, і сумні. Так, як я ще учень, то більшість часу я проводжу з однокласниками. Три роки тому цікаво провели першу половину навчального року Ми відвідали зоопарк. Там побачили багатьох цікавих тварин: лева, тигра, мавп та багато інших тварин, які не живуть у нашому краю. Цікавою стала прогулянка у дендропарк. Там ростуть дерева, привезені відусіль. Біля кожного знаходилась табличка з описом про рослину.
Учні нашого класу вміють не тільки відпочивати. Вони показують успішні результати у навчанні, приймають активну участь в олімпіадах та конкурсах. робота Яковенка Євгена
23.04.2020.Українська мова 5 клас.Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.Опрацювати параграф 59(стор.172),написати листа рідній людині ,використовуючи звертання та вставні слова.
Бабусю, пише тобі твоя улюблений онук Женя. Як ти себе почуваєш? Як справи? Як там мій дідусь? Бабуню, щиро вірю, що у вас все чудово. Сподіваюсь, ми скоро побачимось. Певна річ, я б із задоволенням залишилась у вас погостювати на літо.
Бабусю,зараз у нас карантин.Ми навчаемось вдома. Тепер я мрію лише про подорожі та побаченні із близькими людьми. Бабуню, передавай привіт дідусю. Чекаємо на зустріч!
30.04.2020.5 клас.Українська мова.Виконати тести в зошитах за посиланням(naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5)Тема контрольної роботи-Словосполучення і речення.
04.05.2020.Українська мова.8 клас.Виконати контрольне тестування за посиланням naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-8 Пишете в пошуковому запиті тему Контрольна робота за 2 семестр.Речення з однорідними членами.Речення зі звертаннями,вставними словами(тести),натискуєте там,де 8 клас.Шукаєте тести,створені 29 квітня Заяць Л.М. Всі відповіді записуєте не буквами та цифрами,а повністю кожну у зошит(Наприклад,1.відповідне речення або слово,2. ........і так далі.Бажаю успіху.
04.05.2020.Українська мова.5клас.Виконати контрольне тестування за посиланням naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5 Пишете в пошуковому запиті тему контрольної роботи Речення з однорідними членами,звертаннями,вставними словами.Складне речення.Натискаєте там,де 5 клас.Шукаєте тести,створені Скібчик Г.Заходите на ці тести.Всі відповіді записуєте не буквами та цифрами,а повністю кожну відповідь у зошит.(Наприклад,1.-відповідне речення або слово,2.-відповідне речення і так далі.)Бажаю вам успіху. (12 тестів)
05.05.2020.Українська мова. 5 клас.Письмовий твір-роздум на тему,пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі на тему Чому людина має бути чемною.(для полегшення роботи звернутися до параграфа 46(будова роздуму)10-12складних речень).
Кожного дня ми спілкуємося з людьми і ми повинні дотримуватися норм поведінки і правил, повинні бути ввічливі, якщо ми не будемо цього робити то все суспільство буде у стресі. Людина має бути чемною, якщо хоче добре жити серед людей. Кожна людина постійно спілкується з іншими. Цього уникнути не можна, якщо не жити десь на безлюдному острові. Якщо люди не будуть дотримуватися правил поведінки та норм ввічливості, життя у сучасному місті перетвориться на суцільний стрес для всіх. Люди будуть безперервно лаятися один з одним, бо людей багато, і завжди у натовпі знайдеться людина, у якої, наприклад, поганий настрій. Якщо людина добре вихована, то вона цього не покаже. Але якщо людина погано вихована і не поважає інших, то безумовно виникне конфлікт. Тому людям треба бути ввічливими і чемними, щоб добре спілкуватися один з одним, бо хамів ніхто не любить і не поважє. По-перше, завжди приємно спілкуватися з привітною та ввічливою особою. По-друге, невиконання прохання може засмутити рідних та знайомих. По-третє, нечемні вчинки іноді приводять до великої біди. Треба бути чемним, щоб усім було добре.
08.05.2020.Українська мова.8клас.Контрольний твір-опис за картиною у художньому стилі.Ірина Почерніна.(Набираєте це у стрічці і вам висвітиться картина з уроком,на картині -село восени).Твір пишете у зошиті.
14 травня .Українська мова.5 клас.Контрольна робота.Складні речення.Пряма мова.Діалог(тестування).Целюх Т.В.(додано 13 травня).Орієнтуйтесь на 1 питання:Які бувають речення за будовою?Заходите на посилання( naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5)Пишете в пошуковому запиті назву контрольної роботи,кимі коли додано.Відповіді повністю записуєте в зошитах.
15 травня 2020.Українська мова.8 клас.Аудіодиктант "Батькові сліди".В пошуковому запиті пишете:Аудіодиктант з української мови для учнів 8 класу Наталія Ткачук"Батькові сліди".Пишете в зошитах.
18.05.2020.5 клас.Українська мова.Контрольна робота.Складні речення.Пряма мова.Діалог(тестування)Целюх Т.В.(додано 13 травня).Набираєте все це в пошуковому запиті.Орієнтуєтесь на перше питання-Які бувають речення за будовою?
18.05.2020.8 клас.Українська мова.Речення з відокремленими членами(тестування)за посиланням(naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-8).Знаходите тему роботи,додано14 травня, Зенюхова О.Відповіді записуєте повністю в зошит.Орієнтуєтесь на перше питання:Продовжити речення:"Означення НЕ відокремлюється,якщо... .
19.05.2020.5клас.Українська мова.Інсценування байки,текст якої містить діалог.(Байку справедливо оцінюють батьки.Оцінку виставляєте у блозі або у вайбері.)
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиБуло таке що ми в 4 класі рік тому йшли брати чорнозем та землю для квітів.Нам дуже дуже було цікаво.Ми тоді ще вчилися з Іриною Василівною. У неї було дуже багато квітів в класі. Нам тоді довелося довгувато шукати хорошу землю. Чорнозем ми тоді майже не знайшли. Я памятатиму цю похідку дуже довго!!
ВидалитиЦе Богдан Желізний
ВидалитиБуло таке,що.....Не похідку,а похід.Або чорнозем,або землю.Оцінка-7 балів.
Видалитидомашнє завдання 07.04.2020-5 клас параграф 56 вправа 448-усно.Скласти і записати план.
ВідповістиВидалитиДомашнє завдання 08.04.2020 5 клас-параграф 56 вправа448 (написати докладний переказ тексту)
ВідповістиВидалити5 клас.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ -ПАРАГРАФ 57 (ОПРАЦЮВАТИ)
ВідповістиВидалити8 КЛАС. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ-ПАРАГРАФ 34(ПОВТОРИТИ) ВПРАВА 407(ПИСЬМОВО).УСНО ВИЗНАЧИТИ РОЛЬ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ОЗНАЧЕНЬ У РЕЧЕННЯХ.
ВідповістиВидалити13.04.2020.8 клас. Домашнє завдання-параграф 35.Відокремлені прикладки(опрацювати) .5 клас.Параграф 57(повторити).Скласти текст вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань.
ВідповістиВидалити14.04.2020.5 клас.Домашнє завдання-параграф 58.Розглянути таблицю Групи вставних слів і сполучень слів.Розказати про їх значення.
ВідповістиВидалити16.04.2020.5 клас.Домашнє завдання-Розглянути синтаксичний розбір простого речення (стор.171).Вправа 466(записати розбір 1 та 2 речень). 2 клас -Як мишенята паски пекли(mamabook.com.ua)
ВідповістиВидалити17.04.2020. 8 клас. Домашнє завдання.Повторити параграф 35.Виконати вправу 420 (Списати.Розтавити розділові знаки.Підкреслити відокремлені прикладки) 2 клас.Великодня казка (Як одна писанка весь світ звеселила) - https://youtu.be/AnY61
ВідповістиВидалити21.04.2020.Українська мова.5клас.Вправа464(письмово).Повідомлення виставити на сторінку блога. 2 клас.Тексти для списування (в вайбері на сторінці групи)
ВідповістиВидалити22.04.2020.Ураїнська мова.5клас.Урок мовленнєвого розвитку.Ділові папери.Оформлення конверта. Цікаві відомості. Адресат-той,хто отримує лист,телеграму. Адресант-той,хто адресує,надсилає лист. Адрес-письмове ювілейне вітання особі чи установі. Адреса-місце проживання особи або розташування установи, напис на конверті або телеграмі. Поскриптум -після написаного.Позначається буквами P.S. Адреса складається із таких частин : хто надсилає адресу,звідки він,кому призначений,куди направляється. Поштовий індекс-набір символів,що додається до поштової адреси для полегшення сортування та доставки пошти. Вперше поштові індекси почали використовувати в Західній Німеччині на початку 1940-х років. Твоя точка опори. 1.Адреса відправника пишеться вгорі ліворуч,а одержувача-унизу праворуч. 2.Послідовність відомостей така : а)прізвище,ім"я,по батькові адресанта/адресата; б)вулиця,номер будинку,квартири; в)населений пункт; г)район,область; д)індекс; е)країна(за потреби) Завдання. На конверті написати власну адресу й адресу того,кому ви відправляєте листа.Підклеїти конверт у зошит.
ВідповістиВидалитиТО ЦЕ ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ КОНВЕРТ И ЛИСТ
ВідповістиВидалитиОТ коля бакланов
ВідповістиВидалити22.04.2020. 2 клас.Математичні ігрові завдання-(childdevelop/com/ua)? (SWEET.TV)
ВідповістиВидалитиДоброго ранку,Миколо.Ви підписуєте тільки конверт і підклеюєте його у робочий зошит,де виконуєте домашні завдання.
ВідповістиВидалитиУ кожного в житті трапляються випадки, які бувають і веселі, і сумні. Так, як я ще учень, то більшість часу я проводжу з однокласниками. Три роки тому цікаво провели першу половину навчального року Ми відвідали зоопарк. Там побачили багатьох цікавих тварин: лева, тигра, мавп та багато інших тварин, які не живуть у нашому краю. Цікавою стала прогулянка у дендропарк. Там ростуть дерева, привезені відусіль. Біля кожного знаходилась табличка з описом про рослину.
ВідповістиВидалитиУчні нашого класу вміють не тільки відпочивати. Вони показують успішні результати у навчанні, приймають активну участь в олімпіадах та конкурсах.
робота Яковенка Євгена
Молодець.Оцінка-11 балів.
Видалити23.04.2020.Українська мова 5 клас.Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.Опрацювати параграф 59(стор.172),написати листа рідній людині ,використовуючи звертання та вставні слова.
ВідповістиВидалитиБабусю, пише тобі твоя улюблений онук Женя. Як ти себе почуваєш? Як справи? Як там мій дідусь? Бабуню, щиро вірю, що у вас все чудово. Сподіваюсь, ми скоро побачимось. Певна річ, я б із задоволенням залишилась у вас погостювати на літо.
ВидалитиБабусю,зараз у нас карантин.Ми навчаемось вдома. Тепер я мрію лише про подорожі та побаченні із близькими людьми. Бабуню, передавай привіт дідусю. Чекаємо на зустріч!
З любов'ю!
Женя.
Яковенко Евген
ВидалитиЗалишився,навчаємось,побачення. А взагалом,лист написано правильно.Отримуєш 10 балів.Молодець.
Видалити23.04.2020.2 клас.Посилання на сайт(www.youtubekids.com.);(chiddevelop.com.ua);(SWEET.TV)
ВідповістиВидалити24.04.2020.Українська мова 8 клас.Опрацювати параграф 37,виконати вправу 441,обгрунтуйте вживання розділових знаків.
ВідповістиВидалити27.04.2020.Українська мова.5 клас.Опрацювати параграф 60.Усно-вправа470,письмово-вправа 475. 8 клас-опрацювати параграф 36,виконати вправу 437.
ВідповістиВидалити28.04.2020.Українська мова 5 клас.Опрацювати параграф 61.Вправа 483,виконати письмовий синтаксичний розбір виписаних складних речень(на основі синтаксичного розбіру складного речення на сторінці 178)
ВідповістиВидалити30.04.2020.5 клас.Українська мова.Виконати тести в зошитах за посиланням(naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5)Тема контрольної роботи-Словосполучення і речення.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити04.05.2020.Українська мова.8 клас.Виконати контрольне тестування за посиланням naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-8 Пишете в пошуковому запиті тему Контрольна робота за 2 семестр.Речення з однорідними членами.Речення зі звертаннями,вставними словами(тести),натискуєте там,де 8 клас.Шукаєте тести,створені 29 квітня Заяць Л.М. Всі відповіді записуєте не буквами та цифрами,а повністю кожну у зошит(Наприклад,1.відповідне речення або слово,2. ........і так далі.Бажаю успіху.
ВідповістиВидалити04.05.2020.Українська мова.5клас.Виконати контрольне тестування за посиланням naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5 Пишете в пошуковому запиті тему контрольної роботи Речення з однорідними членами,звертаннями,вставними словами.Складне речення.Натискаєте там,де 5 клас.Шукаєте тести,створені Скібчик Г.Заходите на ці тести.Всі відповіді записуєте не буквами та цифрами,а повністю кожну відповідь у зошит.(Наприклад,1.-відповідне речення або слово,2.-відповідне речення і так далі.)Бажаю вам успіху. (12 тестів)
ВідповістиВидалити05.05.2020.Українська мова. 5 клас.Письмовий твір-роздум на тему,пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі на тему Чому людина має бути чемною.(для полегшення роботи звернутися до параграфа 46(будова роздуму)10-12складних речень).
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиКожного дня ми спілкуємося з людьми і ми повинні дотримуватися норм поведінки і правил, повинні бути ввічливі, якщо ми не будемо цього робити то все суспільство буде у стресі.
Людина має бути чемною, якщо хоче добре жити серед людей. Кожна людина постійно спілкується з іншими. Цього уникнути не можна, якщо не жити десь на безлюдному острові. Якщо люди не будуть дотримуватися правил поведінки та норм ввічливості, життя у сучасному місті перетвориться на суцільний стрес для всіх. Люди будуть безперервно лаятися один з одним, бо людей багато, і завжди у натовпі знайдеться людина, у якої, наприклад, поганий настрій. Якщо людина добре вихована, то вона цього не покаже. Але якщо людина погано вихована і не поважає інших, то безумовно виникне конфлікт. Тому людям треба бути ввічливими і чемними, щоб добре спілкуватися один з одним, бо хамів ніхто не любить і не поважє. По-перше, завжди приємно спілкуватися з привітною та ввічливою особою. По-друге, невиконання прохання може засмутити рідних та знайомих. По-третє, нечемні вчинки іноді приводять до великої біди. Треба бути чемним, щоб усім було добре.
Робота Яковенка Євгена
Помилки-(...цього робити,то...),(...то,безумовно,виникне...),(поважає).Немає приклада,пов'язаного із життєвим досвідом.За роботу-10 балів.
Видалити06.05.2020.Українська смова. 5 клас.Опрацювати параграф 63,виконати вправу 494(письмово)
ВідповістиВидалити07.05.2020.Українська мова.5клас.Опрацювати параграф 64(поняття про діалог,що це таке-репліка,розділові знаки при діалозі).Виконати вправу 500.
ВідповістиВидалити08.05.2020.Українська мова.8клас.Контрольний твір-опис за картиною у художньому стилі.Ірина Почерніна.(Набираєте це у стрічці і вам висвітиться картина з уроком,на картині -село восени).Твір пишете у зошиті.
ВідповістиВидалити-Синку!,-спитала мама Олега- Чого ти такий засмученний?
ВідповістиВидалити-Мень у класі хлопці вдарили,-відповів хлопчик.
-А ти їм сказав що вони погано вчинили?, -запитала мати.
-Так! Але вони не слухали! А насміхалися надімною!,-казав Олег.
- А хто ці хлопці?
- Артем, Павло та Ілля,-відповів хлопчина.
-Моя тобі порада: Не зв'язуйзя з ними! У тебе в класі ще люди є, говори з ними.
- Спасибі, мамо!
Яковенко Евген
Наді мною-пишеться окремо.А ти їм сказав,що..... За діалог-10 балів.
Видалитиуроки не маэ??
ВідповістиВидалитиколя
ВідповістиВидалитиCьогодні вихідний за 9 травня(суботу).
ВідповістиВидалити12.05.2020.Аудіодиктант(контрольний),пишемо в зошитах.Посилання(https://www.youtube.com/watch?v=yUF9oOm-Wzl)
ВідповістиВидалитиЛариса Викторовна,аудиодиктант 5 классу или нет ?
Видалитивидео недоступно
ВідповістиВидалитиВ вайбері відео не відкривається.Набирайте посилання в пошуковому запиті.
Видалитиуроки когда будут ??
ВідповістиВидалитиЦе коля
ВідповістиВидалити13 травня у вас немає української мови.
ВідповістиВидалити14 травня .Українська мова.5 клас.Контрольна робота.Складні речення.Пряма мова.Діалог(тестування).Целюх Т.В.(додано 13 травня).Орієнтуйтесь на 1 питання:Які бувають речення за будовою?Заходите на посилання( naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5)Пишете в пошуковому запиті назву контрольної роботи,кимі коли додано.Відповіді повністю записуєте в зошитах.
ВідповістиВидалити15 травня 2020.Українська мова.8 клас.Аудіодиктант "Батькові сліди".В пошуковому запиті пишете:Аудіодиктант з української мови для учнів 8 класу Наталія Ткачук"Батькові сліди".Пишете в зошитах.
ВідповістиВидалити18.05.2020.5 клас.Українська мова.Контрольна робота.Складні речення.Пряма мова.Діалог(тестування)Целюх Т.В.(додано 13 травня).Набираєте все це в пошуковому запиті.Орієнтуєтесь на перше питання-Які бувають речення за будовою?
ВідповістиВидалитиВідповіді записуєте повністю в зошиті.
ВидалитиЯкщо ви цю роботу виконали-добре.Це для тих,хтоще не виконував і питає.яка іде знайти.
Видалити18.05.2020.8 клас.Українська мова.Речення з відокремленими членами(тестування)за посиланням(naurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-8).Знаходите тему роботи,додано14 травня, Зенюхова О.Відповіді записуєте повністю в зошит.Орієнтуєтесь на перше питання:Продовжити речення:"Означення НЕ відокремлюється,якщо... .
ВідповістиВидалитисайт какой
ВідповістиВидалитиnaurok.com.ua/test/ukrainska-mova/klas-5
Видалитиколя
ВідповістиВидалити19.05.2020.5клас.Українська мова.Інсценування байки,текст якої містить діалог.(Байку справедливо оцінюють батьки.Оцінку виставляєте у блозі або у вайбері.)
ВідповістиВидалитируслан 9
ВидалитиЖеня 10
Видалити20.05.2020.5клас.Українська мова.Повторити параграфи 8,9,10,11,13,14.вправа511(письмово)
ВідповістиВидалити21.05.2020.5клас.Українська мова.Повторити параграфи17,18,19,21,22.Виконати вправу 518 письмово(параграф 67).
ВідповістиВидалити22.05.2020.8клас.Українська мова.Повторити параграфи 5,6,7.Вправа 460(усно)
ВідповістиВидалити25.05.2020.5клас.Українська мова.Повторити параграфи 25,26,27,28,29,31,32.33. 8клас .Українська мова.Повторити параграфи 8-19(Головні і другорядні члени речення).
ВідповістиВидалити27.05.2020.5клас.Українська мова.Повторити параграфи 47,48,49,51,52,53.
ВідповістиВидалити